reklama

Čosi o Láske

Pred pár rokmi, bolo to počas pracovnej doby v jednej z reštaurácii, kde som predtým pracoval,  som sa raz unudený pozeral na ľudí kráčajúcich po ulici a zrazu ma zaujal párik dvoch ľudí...Muž a žena.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Pred pár rokmi, bolo to počas pracovnej doby v jednej z reštaurácii, kde som predtým pracoval, som sa raz unudený pozeral na ľudí kráčajúcich po ulici a zrazu ma zaujal párik dvoch ľudí...Muž a žena. na okraj spoločnosti". Nie príliš atraktívny výzor, nevkusné okuliare, neistá chôdza, proste nič, čo by mohlo na prvý pohľad zaujať. Ale predsa si niečím získali moju pozornosť. Ako si tak kráčali po ulici, ruka v ruke, krásny úsmev na tvári...Viete, vyzerali byť vážne šťastní. A vtedy mi to došlo.

Láska je tak jednoduchá...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nepotrebuje vôbec nič... Nepotrebuje peniaze, nepotrebuje atraktívny objekt svojho záujmu, dokonca nepotrebuje ani to, aby bola opätovaná. Aj keď po tom túži...Len miluje. To je celá jej podstata...

Ako mi hlavou prúdil tento sled myšlienok, zrazu som sa cítil neuveriteľne krásne. Cítil som sa byť Niekým nesmierne milovaný. Bol to naozaj krásny okamih, na ktorý dodnes spomínam.

Viete, vždy, keď si spomeniem na tých dvoch mladých ľudí, musím sa zamyslieť nad tým, kam smeruje môj život, aké sú moje hodnoty a čo vlastne hľadám...Dnešná spoločnosť je veľmi ovplyvnená súčastnými trendmi a médiami, ktoré určujú, čo je „správne", ako máme vyzerať, rozprávať, aký nápoj máme piť, aby si nás niekto vôbec všimol. Je to smutné, ale tento vplyv má mnohokrát dopad aj na naše rozhodovanie a posudzovanie... Ale nemalo to vplyv na párik ľudí, ktorí zatriasli mojím svetom a donútili ma zamyslieť sa nad tým, aké sú moje skutočné hodnoty. Viem, som kresťan a mal by som sa na ľudí pozerať Božími očami, veď podstatné je srdce a nie to, ako človek vyzerá. Ale žijem to aj v skutočnosti? Starám sa viac o svoje srdce, alebo o to, ako vyzerám? Musím sa priznať, že mnohokrát nie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A potom si uvedomím, aké ťažké je pochopiť Božiu nekonečnú Lásku...

Láska, ktorá nesúdi, aj keď ju zrádzame, ktorá dokáže pochopiť, keď sami nechápeme, ktorá dokáže pozdvihnúť, keď sami nevládzeme...

Láska, ktorej dotyk má nesmierny dopad na večnosť, Láska, ktorej moc porazila smrť. A to všetko kvôli mne, kvôli tebe, kvôli každému z nás...

Ešte aj teraz, keď píšem, ťažko hľadám slová, ako vyjadriť Božiu podstatu, ktorá zmenila môj život. Čím som si získal Jeho pozornosť?! Veď som bol tak hriešny...

Boh, tak Svätý, Čistý a Dokonalý, zohol sa ku mne na zem,

aby mi zotrel slzu z očí a zahrnul ma nekonečnou Láskou... A tu môj rozum končí.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Jediné, na čo sa v tejto chvíli zmôžem, je len tiché odpusť a ĎAKUJEM....Si pre mňa všetkým Ježiš.

Martin Žikavský

Martin Žikavský

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Fotograf,človek,priateľ,občas snílek....a milujem používať tri bodky:) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu