reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Žikavský

Martin Žikavský

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Fotograf,človek,priateľ,občas snílek....a milujem používať tri bodky:) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Čosi o Láske

Martin Žikavský

Čosi o Láske

Pred pár rokmi, bolo to počas pracovnej doby v jednej z reštaurácii, kde som predtým pracoval,  som sa raz unudený pozeral na ľudí kráčajúcich po ulici a zrazu ma zaujal párik dvoch ľudí...Muž a žena.

  • 29. nov 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 356x
  • 2
Čo všetko mám

Martin Žikavský

Čo všetko mám

A vtedy ma to premklo a zasiahlo...Veľmi....Niečo hlboko vo mne sa pohlo a ja som cítil,že toto je moment,ktorý nemôžem prepásť. Musím niečo urobiť,pomôcť,prihovoriť sa...alebo čokoľvek.

  • 28. nov 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 752x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu